Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Grunt to dobre towarzystwo

 
Widzę, że wszyscy zączęli już blogerski Nowy Rok.
Ja musiałam złapać oddech.
Nie to, żebym siedziała dotychczas bezczynnie, nie nie...
Jakoś tak tylko musiałam parę spraw przemyśleć, do pewnych nabrać dystansu, poczynić plany...
Pomysłów na moją działalność rękodzielniczą jest kilka. Wdrażać będę stopniowo,a jak nadejdzie czas właściwy zaprezentuję zdjęcia. Na ten moment nie chcę wdawać się w szczegóły,bo mogłoby okazać się, że moje pomysły zrealizował ktoś szybciej, a mnie zostałby wtedy tylko żal do samej siebie za zbyt długi język.
Nie myślcie proszę,że to jakaś osobista wycieczka do Was, że nie ufam lub myślę źle.
Niestety, ostatnie doświadczenia Piecyka  pokazały, że trzeba zachować czujność. Dlatego też liczę na Wasze zrozumienie i cierpliwość.
Nowy rok zaczynam zdecydowanymi zmianami.
Wszystko, co złe wydażyło się w minionym roku zapominam, lub traktuję jako naukę.
Szukam nowego, lepszego wszystkiego.
Mimo, że niektórzy boją się trzynastki, ja zerkam w najbliższą przyszłość z optymistycznym nastawieniem.
Grunt, że towarzystwo jest właściwe. Kiedy ma się obok siebie  życzliwych ludzi, nawet najbardziej kręte drogi same sie prostują.
Wiem czego oczekuję od tego roku, przede wszystkim jednak czego oczekuję od siebie.
Wszak nasze szczęście leży w naszych własnych rękach;)
Z tym nastawieniem pozdrawiam Was noworocznie i życzę wielu sukcesów!
Póki co wykańczam prace zaczęte w 2012, żeby zrobić miejsce na nowe.

Styczeń witam   bardzo wiosennymi pszczółkami w pastelowych kolorach.
RADOSNE WIOSNY OCZEKIWANIE OGŁASZAM ZA OTWARTE!!! ;)
 

  

 A na koniec mały drobiazg dla małego Mikusia- nowego członka naszej familii :)
 


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pastele wprawiają w wiosenny nastrój :) Dzisiaj biegnę po hiacynty i inne cebulaczki i.... byle do wiosny :)Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bzyki zawsze poprawiają humor i kolor nie ma znaczenia :)też wyczekuje wiosnny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, przydałaby się ta wiosna, choćby jakieś małe ździebełko spod ziemi wychylające się pomału i juz świat wyglądałby inaczej :)

      Usuń
  3. Śliniaczek śliczny, a te pszczółki w kolorze pastelowej mięty - rewelacja !

    p.s. życzę szczęścia i wytrwałości w realizacji swoich planów i marzeń :)
    I ogólnie dużo szczęścia w nowym 2013 roku - aby był on radosny, mimo swojej 13-tki hehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Przesądna nie jestem, więc trzynastka nie ma znaczenia. Trzeba nakręcić sie pozytywnie, to wszystko pójdzie gładko ;) Wszystkiego dobrego Kochana Tobie też!Pozdrawiam

      Usuń
  4. jakie fantastyczne te pastelowe pszczółki:) one są tak optymistyczne, że aż wyczuwa się wiosnę:)
    ciekawa jestem co to będzie za pomysł i już nie mogę się doczekać!
    cierpliwie czekam na Twoje rękodzieło w nowym wydaniu na 2013 - szczęśliwy rok to będzie, sama zobaczysz Aniu:)
    powodzenia i do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest z gatunku "smacznych",ale nie do ugryzienia ;) Wszystkiego najlepsiejszego Aniu! Buziole wielkie!

      Usuń
  5. ale fajne pscółki ... najlepiej nowy rok od nowa zaczac ja tez jestem za ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, porządki w szafach, w głowie, w postanowieniach i nastawieniu do wszystkiego :) Będzie dobrze, musi być ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. piękne :) kochana nowego, lepszego wszystkiego :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Oby się wiodło jak nigdy dotąd!Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu pszczółek i swoim :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Pszczółki sa cudne, widziałam tez koniki i sie zakochałam :-)
    Ktos kto tworzy takie rzeczy musi byc w środku szalonym dzieckiem :-)
    a o wewnętrzne dziecko trzeba dbać
    Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, czasem sama się dziwię, że na karku juz tyle krzyżyków. czasem dla pewności liczę, czy aby na pewno aż tyle. Nie chce być inaczej. Najważniejsze jednak, że duch wiecznie młody :)Mam zamiar kiedyś zostać szaloną babcią Anią, co to do dzieci do parteru schodzi i nie boi się turlać po trawie. No chyba ,że stan zdrowia nie pozwoli ... :P

      Usuń
  9. ufff, byle do wiosny ;o) cudne pszczółki Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.